بحس أن دا اكتر مكان مناسب للكتابه جماعة ايه اللي يبسط في النجاح م أنا نجحت و الماده اللي كنت خايفه فيها عديت فيها كله منزل انه نجح و مبسوط وانا ولا اي حاجه و ايه اللي يبسبط أو يفرح ف العيد ميلاد ماما بتقولي هنعملك عيد ميلاد و بتقولها بحماس قولتلها علي ايه يا ماما انا كبرت و بعدين ايه اللي يبسط في كده يعني مثلا عيد ميلادي جه لا اتصورت و نزلت و خرجت زي الباقي حتي النهارده خالتو بتقولي كل م احاول انزلك بوست النت يوقع قولتلها علي ايه يا خالتو ملهوش داعي بالعكس خالص قعدت في البيت و اغلب صحابي اللي كنت بنزلهم استوري أو بجبلهم هديه محدش افتكرني بس حسيت عادي 😅 و اليوم عدي
حاول تبسط بحياتك علشان اللي بيروح مبيرجعش مش هتحس بقيمه الحاجه الا لما تروح واحمد ربنا ع نجاحك غيرك بيتمناه... وربنا مايدوقك طعم الفشل باذن الله. اتبسط بحياتك الوقت والحياه قصيرين بس طبعا ف رضا ربنا
والله عاش ف حجاات كتيره زوق شخصي بقت مفروضه علينا بحس انه العادات بتاعت دلوقتي دي كانت تريندات ال سبعينات مثلا لكن اهلنا وقتها مكنوش فاهمين يعني اي تريند وبقت عادات وتقاليد و انت لازم تتبسط
كله بيعدي بلاش تركزي ف كل حاجة