هونوا عليا قولوا كلام يخفف عن صدري الثقل ال عليه حاسه الدنيا كلها تعباني حاسه فعلاً كأن الدنيا ثقب ابره مفهاش نفس ليا يتري كل ال شوفته ف حياتي هنساه وهيعدي وهرجع اعيش، يتري ف امان تاني بعد بابا، يتري هعرف انسي بابا واعيش بسلام من غير وجع ف القلب، هيجي يوم والاقي نفسي مطمنه وم خايفه ولا قلقانه بدون سبب هبقي كويسه؟؟ 💔💔💔💔💔💔
الامام الشافعي لا تهتم لصغائر الامور ورجع قال كل امور الدنيا صغائر
عن تجربه عمرك ما هتنسيه وهيفضل فبالك علطول وكل ما يحصل حاجه هتقولي ياريت كان هنا بس الخبر الحلو ان المشاعر دي مش هتوجع فقلبك ولا حاجه دي حنين. هتعرفي تتبسطي وتعيشي الفرحه من قلبك تاني وهتفتكريه فعز فرحتك وعز حزنك بس مش انك هتنهاري هتبقي لحظه عابره كده وحياتك هتكمل ويومك هيكمل وفرحتك هتكمل وحزنك هيعدي وكل ده من غيره ومن غير الامان الي بيدهولك وهتتعلمي تعيشي من غيره بس كل شويه اتصدقي عليه لو تقدري بتساعد جدا انها تقلل من الوحشه ليه ومتديش للموضوع مساحة كبيره فالمستقبل انك تبكي عالاطلال لانها مش هترجع خلاص وده اراده ربنا ولو رضيتي بيها ربنا هيعوضك والعوض ممكن يكون سلام فقلبك. خليكي قويه ومتستسلميش ابدا للحزن يتمكن منك
ربنا يرحمه انت مش لازم تنسيه علشان تعيشي بسلام نصحتي ليكي هي الصلاه الصلاه هي العلاج الروحي والنفسي ليكي جربي وهتشوفي بنفسك
ربنا يرحمه بس هو اكيد عايز كويسه واحسن حال خليكي جمده كده و الدنيا دي خفيفه علي القلب لو مقربه من ربنا وربنا معاكي و يطمن قلبك ❤️
هتبقي كويسه وكل حاجه هتعدي اطمني🫂❤️