Gold_8803
🇪🇬
يشعر بـ آسفآسف

انا حاليا بفكر بجديه اني اخد اي شريت دوا علشان..... بفكر في الموضوع دا من زمان جدا بس أنا مبقتش مستحمل و مش عارف احكي ولا اتكلم و خلاص مبقتش عارف اتعايش و مش عايز اتغير ولا اعمل حاجه حتى مبقتش عارف اكمل ال 150 حرف 😅

Orange_16968
Orange_16968🇪🇬أفضل 3منذ 21 أيام

ليه طيب مش عايز طبيب نفسي ده هتبقى مجرد مكالمة على الفون

Blueberry_13778
Blueberry_13778🇪🇬أفضل 10منذ 21 أيام

طب ما تحاول تصلح اخرتك بدل ما تيأس ومتفكرش في الدنيا بقى خلاص بحيث لما تروح الآخرة تلاقي حاجة حلوة مستنياك هناك بدل كل تستعجل وتروح تلاقي عذاب برضه

Orange_16968
Orange_16968🇪🇬أفضل 50منذ 21 أيام

بلاش لو سمحت صدقني الحياة لسه فيها ألوان تانية تعيشها اللي مانعك انك متاخدش الخطوة لحد دلوقتي دلالة خير إنك مستحضر أنه لا مينفعش أكيد الموضوع اكبر من أنه يتحل في مسدج ف لو تقدر تتواصل مع طبيب نفسي صدقني جرب مش هتخسر حاجة ممكن تكلم الخط الساخن للصحة النفسية مهما كنت عايش أسوأ قصة ف أكيد في أمل، ويا ما خرجوا من القاع حرفيا، جرب أكيد في فرصة انك تكون قصة جديدة تدي للناس أمل إنهم هما كمان يقدورا ييخرجوا من القاع حتى لو مش قادر تتكلم أو تحكي مش مشكلة الطبيب هيعرف يتعامل مع ده إن شاء الله، كلم طبيب ومتشغلش بالك كتير

Flower_4447
Flower_4447🇪🇬منذ 21 أيام

فكر فيها يعني تعيش في عذاب دنيا واخره؟ ع الاقل الدنيا فانية كلها كام سنة وهنموت وكدا كدا الدنيا دار اختبار لكن الاخرة ابدية فخلي الابدية بتاعتك في الجنة