Marshmallow_17821
🇪🇬
يشعر بـ منزعجمنزعج

لى نتحمل مسؤولية مش مسؤوليتنا ونحاول نحل أمور اكبر من سننا ونعيش دور مش دورنا المفروض انى اركز على مذاكرتى وامتحاناتى لى اتحمل هم البيت كله مش كفايا امتحانتى وانى بحاول ارفع التقدير علشان اخر سنه علشان يرضوا ويكونوا فرحانين ولازم اذاكر كمان برا مذاكرتى علشان لما اقدم مع اختى اكون شاطره زيها ومكسفهاش قدام الشركه لى بجد كل الضغط ده

Watermelon_13608
Watermelon_13608🇪🇬أفضل 3منذ 21 أيام

انا كنت زيك بس اخر م تعبت ولقيت ان مفيش تقدير وعملت زي معملتش مبقتش اعمل حاجه غير اللى اقدر عليه وفات فترة ع الوضع ده بس حاسة اني كدا ف تقصير مني واني مش شايل مسؤلية مش عارفة المفروض محسش بالتقصير ده ولا انا اتعودت ع المسؤلية ولا اى

Avocado_17359
Avocado_17359🇪🇬أفضل 10منذ 21 أيام

نظمي يومك هتعملي كل ده مع بعضه عادي

Tomato_17466
Tomato_17466🇪🇬أفضل 50منذ 21 أيام

ارب من ربنا

Blueberry_17308
Blueberry_17308🇩🇿منذ 21 أيام

لا تضغطي على نفسك عشان ترضي احد صح طاعة الوالدين واجبة بس لا يكلف الله نفسا الا وسعا

-1