بقيت بحب العلاقات الfwb اصل تخيل علاقه بدون اي تحكمات مجرد تفريغ للعاطفه مثلا والرغي و تضيع الوقت بدون اي حكم من طرف ع الطرف الاخر بس الفكره ان برضه عيوبها كتير زي انها بستنفذك و انك برضه لو مش بتهندل نفسك ممكن تتعلق ف تبقى لبست ف اي تجاربكم مع النوع دا من العلاقات؟
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة