عايزه اخد رأيكم في حاجه انا كان متقدملي شخص كويس وقرينا الفاتحه امبارح الحمدلله بس مكنتش معرفه اي حد خالص خاصة صحابي لأن اخر فترة بدأت احس بغيرة من ناحيتهم ليا او انهم مش بيفرحولي اوي زي ما بفرحلهم وكدا، وكمان عشان لو لا قدر الله الموضوع مكملش أبقى محطيتش نفسي في موقف محرج وندخل في اسئلة من نوعية ليه وكدا المهم انا حاليا مش عارفه اجيبهالهم ازاي وخايفه يزعلو اني مقولتش اي حاجه وبالفعل عرفت واحده صاحبتي بس ورد فعلها كان بارد اوي بجد وحتى مقالتليش مبروك وحسيت اني اتسرعت لما قولتلها وزعلت اوي مع انها صديقه مقربه مني، الموضوع والله معفرت لوحده وكل شويه الحوار يبقى على تكة ويتفشكل اصلا ف انا متوتره لوحدي ومش ناقصه حركات البنات دي، تنصحوني اعمل ايه
طيب ماهي لو مقربه زي ما بتقولي فمش المفروض انها تعرف بعد ما تقريها؟ لو انتي خايفه انها تحسدك يبقا هيا مش مقربه فرد فعلها كان بارد يبقا عادي يعني انتي زعلانه ليه؟سيبتي الفعل ومسكتي فرد الفعل ازاي!😂
لا ركزي في شريك حياتك المستقبلي وسيبك من الهبل دا دلوقتي شوفي هل هو الشريك المناسب ليكي ولا لا هل دا الاب المثالي لولادك ولا لا .. دي اهم حاجة دلوقتي لان حرام تظلمي نفسك وولادك حياتك المستقبلية هي دي اللي هتحدد سعادتك قدام
متقوليش اصلا
عادي سيبك منهم