عندي ٢٣ سنة و زعلانة اوي ان بعد العمر دا كله معرفتش اعمل صاحب واحد بس اتسند عليه أو اروح افضفضله او يسمعلي وقت ما اكون محتاجة دا، بقضي وقت زعلي و حزني و انا بتمنى و لو لواحد بس الاقيه اقله اني زعلانة بس مش محتاجة اكتر من كدا، الي بدخلهم حياتي قليلين اوووي و لما بحبهم حرفيا بديلهم الي عندي و اكتر و بيكونوا اهم مني شخصيا فحياتي .. لكن دايما بلاقيهم اختاروا غيري ..
انا كنت زيك كده بس كنت علي يقين ان بما ان حظي وحش ف الصحاب ف هيبقي حلو ف الجواز و كنت دايما ادعي ربنا بكدة و بكل الصفات اللي حباها ف زوجي المستقبلي و الحمد لله خطيبي جالي زي ما بتمني و اكتر الحمد لله دعوات ٤ سنين، ادعي كتير اوي ف كل الصلوات و قيام الليل و استغلي كل رمضان ف الدعاء
الدنيا ماليانه ناس اكيد هتلاقي اللي شبهك و يسمعك لما تفضي مكان و تتخلص من القدام اللي واخدين مكان ع الفاضي
بكرة يجى الصديق الابدى بقا و تعملوا كل الكلام دا سوا 🩵
لساتك صغيرة وفي فرصة تلاقي صحاب كويسين ف حياتك متزعليش نفسك
اومال مين ي جدعان الي عندو صحاب نفسي افهم