أنا بنت عندي بوردلاين للاسف عمري ما عرفت اعمل علاقات تدوم فتره دايما أنا اللي بطير الناس من حياتي واعرف ناس غيرهم لسه امبارح قطعت علاقتي بحد قعدنا ٥ شهور سوا وكانت أول مره في حياتي اطول كده حاسه اني مخنوقه من نفسي اني مش عارفه احافظ علي حد معني نفسي من قلبي ارتبط واحب واتحب بس انا عمري ما حبيت معنه اتعرض عليا كتير الحوار صعب عليا ومرهق وحاسه اني في تشتت اعمل ايههه
انا مثلا اقدر اتكلم معاكي ومحكمش عليكي واستحملك سواء صحاب او غيرو انما غيري ممكن ميقدرش دي هي الفكرة ان كلنا لينا قدرة تحمل
بوصي انتي حاولي تبقي عندك مرونه في التعامل مع الآخرين ومتحسسيش نفسك انك محور العلاقة فاهمه يعني لازم تتبادلي افكارك مع الناس وكده
انا كنت بحب بنت بوردرلاين وبقولك من الاخر اللي بيحبك هيستحملك لأني استحملتها فعلاً بس هي بعدت عني بس لو رجعت هقبل عادي فـ زي ما انتي اللي بيحبك هيتعود عليكي