ايه رأيكم في شغل مساعدة دكتور اسنان وخمس ساعات في اليوم .. هل فكرة إني كنت علمي علوم وخريجه تربية .. ومش حابه مجال دراستي، وكان حلمي اكون دكتورة اسنان اصلا .. ولكن الحمدلله .... ومعنديش رضا كافي وعندي طموح لكن مش لاقيه حاجة مناسبه طموحي واني ألاقي كيان وشغل بحبه ويبقي ربنا مطلع واستخدمني للناس وكده ... رأيكم ايه بصدق ... مع العلم انا قبلوني والمفروض تدريب وكداا وروحت اربع ساعات كدا بس كنت زهقانه ومخنوقه وحسيت انه دا مش مكاني واني غيرانه من الدكتور واني مش شايفه نفسي بشيل وبحط واعقم واقف جمب الحالة وبنضف المكان واعمل شاي وقهوة والكلام داا حاليا في بنت اصغر مني بسنتين شغاله وشاطرة ...وهي هتعلمني وكداا انا دلوقتي رايحه بكره وهتعلمني الجهاز يشتغل ازاي وكدا .. بس انا جوايا مش عايزة اكمل ، طيب انا المفروض ادي نفسي بكره كمان وبعد كده ابعت للبنت رساله لما اروح ! ولا ادي نفسي فرصة اسبوع هو انا بس حريصه إني متعبش البنت معايا ... حاسه ان المكان دا هيقتل طموحي وهيستنزفني مع اني كنت طايرة بس مش عارفه 😅
انصحك لو شغلك هيضرك بلاش منه احسنلك وي كمان لو مش حبه تروحي اعتزاري للبنت وخلاص
ردي زي ما برد هترضي بي وضعك لو روحتي؟
اصبري وي كملي في مجالك علشان هتتعبي كل ما تروحي طلما هتغيري من دكتور
دا هياثر علي نفسيتك جدا
نصيحه لا متروحيش
؟؟؟
؟؟
؟؟
عايزة رأي بجد اكمل واصبر ؟ ولا الجواب باين من عنوانه .. محدش قصر نهائي في اي شيء لكن أنا لقتني بسرح اصلا طيب وازاي اعتذر عن الشغل ؟ ابعت رساله للدكتور ولا للبنت معايا