Apple_19317
🇪🇬
يشعر بـ مُرهقمُرهق

عارفين شعور العجز!! انا م قادره اعمل اي حاجه بس لازم اعمل؟، عندي امتحان كمان يومين وبجدد بموت من التعب النفسي والجسدي عايزه انام بس اتهلكت وم بشرب اي كافيين عشان بيتعب قلبي، والمفروض افضل مصحصه ومركزه ليومين كاملين عشان الم المنهج وادخل الامتحان اقسم بالله الايام د لن تنسي من كميه التعب النفسي والضغط ال حساه الله يعوضنا بجدد 💔

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.