Mushroom_20248
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

حاسس إني الوحيد ف الدنسا اللي لسا بيمتحن (بعيدًا عن بتوع تالتة ثانوي يعني ربنا معاهم) وحاسس جالي Burn out من كتر الضغط اللي الواحد اتحط فيه أو محطوط فيه بقاله ٤ سنين ولسا الخامسة حرفيا الترم دا بمتحن من رمضان لحد دلوقتي مفيش ٤ أيام عدوا من غير امتحان إلا العيدين مثلًا

Moon_4155
Moon_4155🇪🇬أفضل 3منذ يوم

اكيد طب؟ ربنا يعينكم صدقني مفيش اسرع م الايام بكره تخلص وتتخرج وتتسحل فدوامه الحياة

1