حاجة وحشه اوي يا جدعان لما الواحد يلاقي نفسه مش مهم بالنسبة لحد ولا حد مهم بالنسبه ليه وانه يلاقي ناس تانية بتحقق أحلامه وبتيجي معاهم بالصدفة وهو تعب ومجابش ربعها حتي ومفيش حد عارف انه عايش اصلا او انه حاول علشان الحاجة دي واحساس كمان ان هو معملش اي حاجة و ان اللي عمله مش فكاية يعني حاجة تخلي الواحد يدخل يكتأب دلوقتي والله
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة