Salt_5222
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

هو الانسان لو زهق من الحياه ومبقاش طايق حد ولا طايق حاجة حتى الاكل لا بقا بياكل ولا يشرب وبأن ع شكلى جدا كمية فقدان شغف غير طبيعية وحرفيا الإنسان عايز يمشي .. يعمل ايه ؟ وازاي يمشي من غير انت7ار عشان الانت7ار كفر حد عنده حلول بجد اتمني الرد يكون بجد مش محتاج حد يدخل يهزر

Kiwi_4680
Kiwi_4680🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ يوم

انا معاكي ف نفس الحفره بس تقريباً محدش هيطلعنا منها لازم نطلع بنفسنا حتى من غير شغف

1
Coffee_20098
Coffee_20098🇪🇬أفضل 10منذ يوم

جالي كتير من الحالة دي و كل م بخرج منها بترجعلي تاني و السبب الاساسي هو الناس كل ما تبعد عنهم و مشاكلهم هترتاح و ركز ف نفسك فقط و اشغل نفسك باي حاجه عشان متركزش ف مشاكل الناس