Diamond_6889
🇪🇬
يشعر بـ مكسور القلبمكسور القلب

راكب قطر دلوقتي والدنيا في الطريق ظلام كأني ماشي في فضاء والانوار عاملة شبه المجوم البعيدة ومشغل اغنية فين الحب اللي كان و الهوا جاي في وشي وصوت القطر بيعم المكان والقطر فاضي و ظلمة عشان مفيش غيري نازل اخر محطة و عمال افتكر اكتر واحدة حبيتها وبقول يارتني في حضنها زي ما كانت بتحضني و يارتني ارجع معاها دقيقة واحدة قبل ما تسيبني وتمشي بدون اي سبب يارتها كانت جمبي كان حالي هيبقا احسن من دلوقتي و على الاقل كنت هبقا مرتاح بـ وجودها معايا وعمال ابص لحياتي دلوقتي مرتاح وكل حاجة ومش ناقصني حاجة بس اشتاق لمن علمني الحب وتركني وارتحل وسد خلفه ابوابه في وجهي ولم يعطني فرصة ثانية .. مشرحتليش سبب حتى !! حاولت نرجع كتير !! بقيت مشتت !! وشربت وبطلت و خمور وغيرو وغيرو وبطلت وبطلت رياضة ورجعت وبطلت و عرفت بنات كتير و هربت منهم كلهم وقطعت مع كلو وبقيت قافل ع نفسي ومليش صحاب عشان معشمش حد فيا ونا بحب حد مش هيرجعلي تاني وعشان مبقتش حمل اني اتخان من صاحب او حب !! تعبت و حبيت اتكلم

لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.