Suchi_4417
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

انا بقيت بخاف علي نفسي مني علشان انا عارفه كل مره فيها انا هتعلق بحد انا الوحيده اللي هتاذي علشان 100% الشخص ده هيمشي وانا هقعد لوحدي الوم نفسي واي اللي عملته غلط وهطلع ديما انا الشخص الوحش فبقيت بخاف اتعمل مع حد علشان ماذيش نفسي او علشان ماجيش علي نفسي علشان شخص مايستاهلش فمن هنا بقي فكره الوحده بتحلو في عيني كل يوم وبحب كل يوم ان انا اكون وحيده اكتر من اليوم اللي قبله

Blueberry_11712
Blueberry_11712🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحة13 May 2026

خايفه يكونوا زي الي قبلهم انا كل مره بقول ده احسن انا الي بتعب

2
Tomato_4152
Tomato_4152🇪🇬أفضل 1013 May 2026

ربنا يقوي قلبك متتعلقيش بحد غير ربنا سبحانه

2
Cloud_16444
Cloud_16444🇸🇦أفضل 5014 May 2026

لو الموضوع متعلق بالاولاد ف جدعه خليكي كده ده الصح لو ب اي حد عموما ، ف ماشي متتعلقيش بحد ده الصح بس متخلكيش وحيده، في وقت ما هتحتاجي صحاب يقفوا معاكي تكلميهم تشتكوا لبعض، مش لازم تحبيهم بكل قلبك بالعكس صاحبي و انتي متوقعه ان اي حد ممكن يسيبك في اي وقت و انتي ممكن تسسيبي اي حد في اي وقت، ده مش ضعف في علاقاتك ده نضج عادي ان محدش هيفضل غير ناس قليلين اوي

1
Tomato_4152
Tomato_4152🇪🇬13 May 2026

بخاف من الدنيا على قلبي 💔

1
Blueberry_11712
Blueberry_11712🇪🇬13 May 2026

انا نفسي اوصل للفكرة دي انا للأسف بحس اني لازم اتكلم مع حد او اعبر عن الي جوايه بأي طريقه عشان بس مكنش وحيده مع اني اكتر حد اتأذي من ناس حبها بس مش عارفه اغير الفكره دي

1
Donut_15609
Donut_15609🇪🇬14 May 2026

العلاقات بقت توكسيك