Avocado_18385
🇪🇬
يشعر بـ ضاق ذرعاًضاق ذرعاً

مساء الخير عاملين اي انا بعاني من اني بخاف ادخل تجربة جديدة بخاف ارتبط بشخص بحس دايما اني ابعد مش عارفة ليه بيجيلي الشعور ده ليه بخاف اتعلق واحب معنديش احساس بالامان من نحيت اي شخص هل ده طبيعي ولا لا

Banana_16468
Banana_16468🇪🇬أفضل 3منذ 20 أيام

لا طبعا متحسبهاش كده احسبيها بطريقة ان رب الخير لا يأتي إلا بالخير

Banana_16468
Banana_16468🇪🇬أفضل 10منذ 20 أيام

طيب ايه سبب خوفك من الموضوع ده

Banana_16468
Banana_16468🇪🇬أفضل 50منذ 20 أيام

بصي كل ده طبيعي وأن شاء الله نصيبك هيصيبك ربنا يريح قلبك ويسعدك

Banana_4158
Banana_4158🇪🇬منذ 21 أيام

ده دور الدكتوره هتعرف عندك او لا وهتعرف سبب مشاعرك ده

Banana_4158
Banana_4158🇪🇬منذ 21 أيام

او قلق وخوف بسبب حاجات حصلتلك وده ميكانيزم دفاعى من عقلك لا ارادى منك

Banana_4158
Banana_4158🇪🇬منذ 21 أيام

ممكن اضطراب شخصيه حديه او سماته

Chilli_15598
Chilli_15598🇪🇬منذ 21 أيام

اها عادي

Coconut_5142
Coconut_5142🇪🇬منذ 21 أيام

طيب تدلعي صحبه عادي ؟

-2