دلوقتي يعتبر الناس كلها نايمه مجرد فضفضه وخلاص عشان اضيع المره بتاعت الاسبوع وماخشش تجارب جديده انا شخص بحب اكون متحكم في الشخص اللي معي في كل تفاصيل حياتها اهتمام وكل حاجه بقالي عشر سنين في الحوار ده بس دلوقتي ماعنتش بلاقي حد جاد فبدأت ازهق معظم البنات بقت بتدور علي مجرد وقت لطيف وبس وانا مش بحب كده ده خلاني امل شويه من الحوار وبحاول اتعافي وطبعا أنا ناشر الكلام ده مجرد فضفضه عشان كنت كل ما اكتب كده تدخل حد وتقولي أنا جاده وماتطلعش كده فقلت اريح دماغي أحست
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة