عندي مشكلة صعبة اوي ومش عارف أحلها وتعبت منها ( محصلش بس عشان ال Ai ) احساس انك داخل تنام وانت مصلي صلواتك كلها ومكمل احتياجك من البروتين ومخلص اللي وراك ولاعب تمرينة فل في الجيم وشارب نسكافيه وعامل منبه للفجر دة رايق اوي، ناقصني ابطل تفكير واعرف انام بقا
الاطفال مينفعش يفضلو صاحيين لحد دلوقتي!
ويسلام على عندك معاد الساعه ٨ الصبح والتفكير بياكل دماغك ومش عارف تنام