أنا مدمن أهواء وكفين. فعندما أحتاجها ليس لدي أي تأثير. فأنا أحتاجها كثيراً. كثيراً كل يوم. وأنا أحب أن أشرب أهواء. أهواء تركية. ما هذا؟ اهوى تركي عادي مش عارف بوني بصراحة ما فهمش اقلوا اهوى البون يعني بونتون انيوي فبشرب اهوى تركي واهوى فرنساوي ومسكفي عادي ومسكفي جولد بجرب كل انواع كافين عشان افوق مش بفوق في الاخر باجي عنام فلو في حد برضو نفس الحالة دي هل بيبقى في حل في الحالات دي ولا ما فيش حل عشان والله بيحتاجوا جد حلات طريقة قوي لازم اشرب اهوى عشان افوق ومش بفوق في الاخر
باخد اوميجال مع معلقة صغيرة زيت جوز هند او اي حاجة فيها دهون بحسه بيفوقني
بس جرب انت كدا كدا مش خسران حاجة أنا القهوة بتنيمنى ف ثانية بس الشاى عمره ما غدر بيا بصراحة
جربت الشاى