تعبانه اوي بجد من كل حاجه حته من ناس قد اي فعلا ناس اذوني لما حبيت اتقبلت بخيانه وبكره ولما بدات اثق الكل خذلوني ف انا مش فاهمه المشكله في مين فيا علشان حبيت واثقت بناس ولا هما اللي غلط بس اللي اعرفه دلوقتي اني تعبانه ومش عارفه اتخطي اي شخص كان في حياتي وسبني وخذلني في الاخر
انتي قلبك طيب وكويس وزي الفل ومفيش منك اي حد سابك او عمل معاكي موقف مش حلو فالمشكلة منه مش من عندك اتمنالك الخير وتلاقي الناس اللى يحبوكي ويقدروكي وتبقي في احسن حال وانتي معاهم نيابة عنهم كلهم اسف ليكي من كل موقف وحش اتحتطيتي فيه بسبب حد
سيبيها لله. ومع الزمن هتتخطي وتنسي