Mushroom_20248
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

أولى وتانية جامعة كنت عارف ناس كتير من كل الدفعات ف الكلية وكنت دايس ف أي حاجة مؤتمر حفلة رحلة إيفنت أي حاجة كنت دايس فيها وكنت بتعامل مع الدفعة كلها وكلهم معارف وبهزر معاهم بس كنت بنافق ساعات جيت ف الترم التاني ف تالتة بطلت كل الكلام دا وطلعت من الاتحاد ومن كل الأسر اللي كنت فيها وبقت الكلية على قد السكشن وأروح مبطولش قبل كدا كنت بقعد ساعات كتير أوي والدفعة مبقيتش لتعامل مع حد مش طايقه بقا كل علاقاتي ٤ ولا ٥ اللي باخد وأدي معاهم الباقي مشسالكين او مبرتاحلهمش ف مبتعاملش على قد السلام الفكرة إني حسيت حياتي بقت فاضية وزهق أوفر

لا توجد نصائح بعد

قدّم نصيحة