جماعه ممكن احكي حاسه اني موجوعه اووي محتاجه اتكلم مش لاقيه حد حرفيا بقيت لوحدي بصوا انا بحب حد سوشيال والعلاقه كانت ف حدود الكلام العادي وبقيت اعمل بلوك وهو يرجع هو يعمل وبعدين يرجع يفكه المهم رسيت اننا رجعنا لبعض المشكله هنا بقا انه كان مشغول الفترة اللي فاتت سيبته ع راحته ومرديتش انكد الفتره دي بقا المفروض هو فاضي المفروض يتكلم معايا كاي اتنين طبيعين بيتكلموا يقوم هو يبعت رساله يثبت وجوده وميردش ع دا الحال كل يوم لو اتكلمنا المكالمه مابتكملش العشر دقايق والمفروض انه هيكلم بابا الفتره دي ومبيفتحش معايا هو كلم باباه ولا عمل اي انا خايفه يكون باباه مش موافق اصل انا معايا معهد وهو كليه وكمان فرق ساعتين بينا مواصلات اخواتي فيدوني لان انا خلاص بفكر مبعتلوش اني مش هكمل وهبعد لان طاقتي استنزفت ي اخواتي مبقاش ف طاقه بالله عليكوا فيدوني لان انا ببعتله عشان افهم ونشوف حل هو مش بيرد وانا تعبت
تلج
في
ابحث عنه
لاسم دا @Hddfj
مبدأيا مترميش نفسك على حد يابنت الناس وتقللي من نفسك لو هو بيسحب نفسه بالطريقه من الموضوع يبقا في داهيه متذليش نفسك وتقعدي تتحايلي عليه وخليك معايا واتقدملي والكلام ده ثانيا لو فضل على الحال ده ف انتي كمان تعملي زي ماهو بيعمل ثالثا معهد وكليه والكلام المتخلف ده عمره ماكان سبب وعقبه طالما الطرفين كويسين ويقدروا على اللي داخلين عليه من مسؤليه وفيه موده ورحمه بينهم خلاص ف متخليش حد يقلل بموضوع المعهد
اجمع جملتين يا سطا
في
رام
تلج
اقدر اساعدك
@Hddfj