Cookies_18736
🇪🇬
يشعر بـ منزعجمنزعج

يمكن أكتر حاجة مرهقاني الفترة دي إني بقيت كل ما أحاول أدي فرصة للتعارف أو التعامل مع ناس جديدة، أتصدم في نفس النتيجة. ناس كتير داخلة بنوايا مش واضحة، وكلام كتير ملوش أي احترام أو جدية، لدرجة إن الواحد بقى طبيعي جدًا إنه يقفل الباب من البداية. وبعدها يتقال إنك معقدة أو رافضة أو مش بتدي فرصة لحد. أنا مش ضد حد، ومش بحكم على كل الناس من كام تجربة، لكن الحقيقة إن كثرة المواقف الخاطئة بتخلي الثقة أصعب حقيقي معرفش اعمل ايه

Kiwi_7861
Kiwi_7861🇪🇬أفضل 3منذ 15 ساعات

كل الفمرة ان انتي حاطة نية او هدف فدماغك ومش عالنة عنه وفنفس الوقت عايزة الناس اوتوماتيك تنفذلك نيتك !

Watermelon_15742
Watermelon_15742🇪🇬أفضل 10منذ 14 ساعات

حقيقي الاب ساعات بيكون مرعب