انا عاوزة اسأل سؤال ليه انا ضميري بينأبني زياده عن اللزوم يعني لو عملت حاجه بسيطه من غير قصد افضل افكر كتير جدا وانا عملت كده وليه حتى لو الناس اللى قدامي غلطانه برضو بيحصلى تأنيب الضمير ومش ببقى عاوزة اخاصم حد يعني ضميري بينأبني وبفكر كتير جدددددددا انا بكره نفسي كده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دى طبيعتك كدا ودى طيبه زيادة وعفوية انا عندى نفس المشكلة للاسف هى حاجه كويسه بس المشكلة فى التفكير
انا كنت كدا لفترة طويلة حطي في دماعك اللى حصل حصل ولة ممكن تصلحي تصلحي ازاي ولو لا يبقي خلاص ولا كأن حصل حاجة عادي كلنا بنعمل وبيحصبنا مواقف محرجة متكبريش اي موضوع عن حجمه الطبيعي
ليه احيانا بفضل الناس عني وليه لو صاحبه ليا مثلا هي اللى بتستنى اني اللى ابادر باي حاجه ايوا انا اتغيرت بس احيانا الواحد بيرطع لطبيعته