Moon_4178
🇪🇬
يشعر بـ متعبمتعب

انا عاوزة اسأل سؤال ليه انا ضميري بينأبني زياده عن اللزوم يعني لو عملت حاجه بسيطه من غير قصد افضل افكر كتير جدا وانا عملت كده وليه حتى لو الناس اللى قدامي غلطانه برضو بيحصلى تأنيب الضمير ومش ببقى عاوزة اخاصم حد يعني ضميري بينأبني وبفكر كتير جدددددددا انا بكره نفسي كده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Watermelon_7677
Watermelon_7677🇪🇬أفضل 3أفضل نصيحةمنذ 2 ساعات

دى طبيعتك كدا ودى طيبه زيادة وعفوية انا عندى نفس المشكلة للاسف هى حاجه كويسه بس المشكلة فى التفكير

1
Cloud_5755
Cloud_5755🇪🇬أفضل 10منذ 2 ساعات

انا كنت كدا لفترة طويلة حطي في دماعك اللى حصل حصل ولة ممكن تصلحي تصلحي ازاي ولو لا يبقي خلاص ولا كأن حصل حاجة عادي كلنا بنعمل وبيحصبنا مواقف محرجة متكبريش اي موضوع عن حجمه الطبيعي

1
Moon_4178
Moon_4178🇪🇬أفضل 50منذ 3 ساعات

ليه احيانا بفضل الناس عني وليه لو صاحبه ليا مثلا هي اللى بتستنى اني اللى ابادر باي حاجه ايوا انا اتغيرت بس احيانا الواحد بيرطع لطبيعته

1