Ketchup_14140
🇪🇬
يشعر بـ غاضبغاضب

مش عارف انا عايز ايه، مش عارف عايز افضل أكره نفسي وخلاص ولا أصب غضبي على غيري وأكمل كره في الناس ولا المفروض اعمل ايه بفكر في مبررات للأفكار السلبية مش لاقي، دماغي سلبية تجاه كل شيء اكتر ناس بحبهم مبقتش قادر ابصلهم، من جلد الذات ممكن؟ بشوف ان دول كتير اوي عليا من الناحية التانية أهلي وقرايبي والناس اللي المفروض اني متربي معاهم ف أحبهم، بقيت ببغضهم فعلا بفضل مركز في كل واحد عشان اكرهه اكتر بستمتع بكرهه بعد يوم طويل مليء بالضغط النفسي الزبالة حرفيا انا قاعد مش عارف اعمل ايه لسة راجع مع برة ومن حرب طويلة اوي مع دماغي من اول ما فتحت عيني ازبل مني مفيش بجد حاسس اني عايز اعيط يمكن؟

Pineapple_15376
Pineapple_15376🇪🇬أفضل 3منذ 21 أيام

حسة بيك عامةً

Banana_16732
Banana_16732🇪🇬أفضل 10منذ 21 أيام

ابعد شويه مع نفسك رتب افكارك وفكر لي الشعور ده بيجيلك وحاول تهدي نفسك خد الوقت اللي عاوزه بس ترجع احسن من الاول نفس الشعور*

Blueberry_13778
Blueberry_13778🇪🇬أفضل 50منذ 21 أيام

خد راحتك