انا اليأس دمرني بجد، حياتي بايظة وحاولت كتير اوي اصلحها كتير اوي بجد كل مرة بفشل لحد ما وقعت ومش قادر اقوم تاني بجد كل حاجة بايظة وللأسف بسببي انا لوحدي دلوقتي مفيش حد حواليا، مش قادر اكلم حد ولا قادر اتكلم مع حد انعزلت مع نفسي دخلت جوا قوقعة ومش عارف بجد اخرج منها، حاسس ان كل حاجة بقت تقيلة وبجد مش قادر، عمال اشوف فيديوهات واسمع واحاول بس مفيش بجد انا خايف اكمل حياتي كدا انا فعلا مش عارف اعمل ايه مش قادر حتى اوصف احساسي او الحالة اللي انا فيها
ربنا يرضيك و يراضيك و يصلح حالنا و حالك ♥️
هو الموضوع بس عايز وقت و متضغطش ع نفسك و متجيش عليها خد وقتك و ارجع زبط كل حاجه واحده واحده و لازم اول حاجه تظبطها علاقتك بربنا بعدها علطول هتلاقي ربنا بيظبطلك كل حاجه بس انت قول يا رب و انت واثق فيه و واثق أن هو هيخليلك كل حاجه تنام
راجع علاقتك بربنا تاني راجع علاقتك بوالدتك و اهلك تعرف أن سر عدم التوفيق ممكن يكون علشان والدتك مثلا مش راضيه عنك ؟
شوف اي اللي بتعمله غلط ف حياتك موقف رزقك