انا تعبت اوي من اهلي حسه بوحده كبيره اوي ماما وابويا منفصلين من وانا سنتين وعمري ما حسيت ان عندي اب دايما في جوايا حته كبيره اوي مش موجودة وناقصه مهما حاولت اني املاها دايما فاضيه مهما حاولت ومهما يعدي الوقت اكتر الحته دي بتكبر اكتر مفيش اي راجل في حياتي يعني مفيش امان في حياتي مش حسه اني استاهل اتحب لو كنت استاهله كان اولى ابويا حبني بس مفيش حب خالص حتي ماما عمرها ما حبتني ودايما شيفاني شخص فاشل و وحش ولهوش لازمه ودايما تقولي انتي عاله علينا بس غصب عني تحبني لو نضفت وعملت شغل البيت كله لوحدي ودي حاجه فوق طاقتي ولو قصرت يوم واحد بس خلاص مستاهلش اتحب مع اني مش ببقا مقصره بمزاجي ودايما تقول انها ندمانه انها اختارتنا ويارتها ما اختارتنا ويارتها كانت رميتنا علي طولل بقالي عشرين سنه بسمع نفس الكلام لا العاش معايا حبني ولا العاشت معايا حبتني حتي اخواتي علاقتي بيهم زي الزفت مفيش اي حاجه ..مفيش مشاعر عايشين مع بعض اصنام مهما حاولت اقرب منهم معما حاولت مفيش حاجه راضيه تتغير انا بكرهم كلهم دعيت كتير اوي ان ربنا يعوضني براجل يتجوزني بس مفيش اي حاجه راضيه تتحسن بقيت بشحت حد يحبني حتي لو من ورا شاشه هوافق بس مفيش انا مش عايزه اعرفهم تأني كلهم تحديدا ابويا نفسي اقطع معاهم كلهم انا بكرهم اوي هما السبب في النار الجوايا دي
لا يمكنك رؤية أي نصيحة في هذا المنشور لأن الناشر اختار تلقي النصائح بشكل خاص. إذا كنت ترغب في مشاركة نصيحتك، اكتبها ببساطة في المربع أدناه.
سجّل الدخول لتقديم نصيحة خاصة