Moon_16753
🇪🇬
يشعر بـ مكسور القلبمكسور القلب

هو ايه اللي حصل..ليه مبنقدرش نتخطى اللي حصل..انا بقالي كتير حاسس نفس الحزن سنتين منستش اي حاجه من اللي حصل كإنه امبارح..كل انا بنام بفتكر و اقوم افتكر..مع اني اتعلمت الدرس كويس اوي..الخبطه كانت تقيله

Moon_4155
Moon_4155🇪🇬أفضل 3منذ 2 ساعات

مش لازم نتخطى جرب تتقبل الحياة تجارب ودروس عادي اقفل التجربه دي ع كده بحلوها ومرها وشوف غيرها