وبعدين..كل ما آخد خطوة أرجع اتنين...العمر بيجري سابق سنين.. أنا شاب لكن من جوا عجوز..عندي جناحات بس محبوس..مجروح بنزف طموح..بدمي بكتب كلامي وأبوح..بسرح بتخيل بروح..بغني ترد فيا الروح... يمكن دا مش مكاني؟ والزمن دا مش زماني؟ يمكن خيالي وداني لدنيا أو لعالم تاني؟ أو يمكن أنا نجم بس مفيش سما؟!..عندي جناحات بس مفيش هوا..باصص لبعيد بس مفيش طريق..عندي حكايات هحكيها لمين؟ وأنا وحيد
كايروكي❤
❤️🩹❤️🩹❤️🩹
انا نجم بس مفيش سما 💔
بالله عليك يعني ايه الافادة فالكلمات دي ؟ هو الواحد ناقص