حرفياً لسه راجعه من الشغل وجسمي كله تعبان ووجعني المهم اني عايزه افكار إذاي اقاوم بجد تعب اليوم ومفضلش نايمه لتاني يوم واصحي انزل الشغل وكل يوم علي هذا المنوال بجد حاسه اني حياتي بتطير مني
حرفياً لسه راجعه من الشغل وجسمي كله تعبان ووجعني المهم اني عايزه افكار إذاي اقاوم بجد تعب اليوم ومفضلش نايمه لتاني يوم واصحي انزل الشغل وكل يوم علي هذا المنوال بجد حاسه اني حياتي بتطير مني
هوا عباره عن اي
اعملي تحليل لفيتامين D غالبا هيكون قليل عن الطبيعي عودي نفسك كل يوم تنامي كويس ويا ريت تسبتي مواعيد نومك واهتمي باكلك يكون صحي علي اد ما تقدري واشربي مياه مش اقل من 2 لتر يوميا لو مفيش مشكله صحيه تمنع ده واستخدمي multivitamin يكون كويس ومناسب ليكي
كنت زيك وقت ما كنت بشتغل بس حتي دلوقت وانا مش بشتغل مش مرتاحه الحياة مفهاش حاجه مريحة وكل حاجه ليها تمن
معرفش الناس اللي بتشتغل وفي نفس الوقت عندها حياة بعد الشغل بتعملها ازاي
نفس الحوار معايا
ممكن تكوني لسه مبتداء في الشغل عشان كدا لسه متعودتيش
دا روتين عامه